Február vasárnap 2, 2025
Marokkó fokozza erőfeszítéseit, hogy első számú utazási célponttá váljon, nagy hangsúlyt fektetve a fenntarthatóságra és a kulturális elmélyülésre. A Marokkói Nemzeti Turisztikai Hivatal (ONMT) és az Ávoris spanyol utazásszervező által vezetett kulcsfontosságú kezdeményezés célja, hogy kiemelje az ország sokszínű látnivalóit, a nyüzsgő marrákesi piacoktól és a fenséges Atlasz-hegységtől Essaouira nyugodt strandjaiig és a hatalmas Szahara-sivatagig.
Ez a stratégiai partnerség egy olyan időszakban jött létre, amikor a marokkói spanyol turizmus virágzik. 2024-ben az ország 3.5 millió spanyol látogatót fogadott, ami elképesztő, 160%-os növekedés az előző évhez képest. Ez a megugrás összhangban van Marokkó tágabb elképzelésével, miszerint meg kell erősíteni jelenlétét az európai utazási piacon, és sokszínűbb turistaáradat vonzani.
A mérföldkőnek számító együttműködést hivatalosan a FITUR 2025-ön, a világ egyik vezető turisztikai vásárán mutatták be Madridban. A marokkói pavilon jelentős figyelmet keltett, a magas rangú résztvevők között, köztük VI. Felipe spanyol király és Letizia királynő is. Az ONMT vezérigazgatója, Achraf Fayda, Marokkó spanyolországi nagykövete, Karima Benyaich és Hamid Bentahar, a Nemzeti Idegenforgalmi Konföderáció elnöke üdvözölte a királyi küldöttséget, megerősítve a két nemzet közötti mély diplomáciai és turisztikai kapcsolatokat.
Marokkó jelenléte a FITUR-nál a mai napig az egyik legerősebb volt, 180 ipari szakemberből álló delegációval, mind az állami, mind a magánszektorból. A Royal Air Maroc és az Air Arabia Maroc nemzeti légi fuvarozók is részt vettek, hangsúlyozva az ország elkötelezettségét a Spanyolországgal való légi összeköttetés fokozása mellett.
Az Ávoris-szal való együttműködésen túl az ONMT aktívan együttműködik olyan nagy európai utazási óriásokkal, mint a Solferias, a Destinia, a Luxotour, az El Corte Inglés, az Expedia, a Jet2.com és a TripAdvisor. Ezek a szövetségek Marokkó szélesebb körű stratégiájának részét képezik, amelynek célja az utazók szélesebb köre vonzása és turisztikai kínálatának diverzifikálása.
A legújabb utazási betekintések arra utalnak, hogy Marokkó gyorsan a spanyol utazók kedvelt célpontjává válik. Evaneos jelentése szerint Marokkó megelőzte Egyiptomot, Costa Ricát és Thaiföldet, mint a legjobb választás az egyedülálló utazási élményekre vágyó spanyol családok számára. Az ország közelsége – alig több mint egy órás repülőútra Spanyolországtól – a történelem, a modernitás és a kalandok gazdag keverékével együtt továbbra is elbűvöli a látogatókat.
Az ország idegenforgalmi ágazata példátlan növekedésen megy keresztül: 17.4-ben 2024 millió látogatót regisztráltak, ami meghaladja az előrejelzéseket. A jövőre nézve Marokkó ambiciózus célt tűzött ki, hogy 26-ra 2030 millió turistát vonzzon. A közelgő fontosabb események, köztük a 2025-ös Afrika Kupa (AFCON) és a 2030-as labdarúgó-világbajnokság várhatóan tovább emeli Marokkó világszínvonalú profilját. utazási célpont.
A stratégiai marketing erőfeszítések, a megerősített iparági partnerségek és a növekvő globális vonzerő révén Marokkó jó úton halad afelé, hogy az európai utazók egyik legkeresettebb úti céljává váljon.
Címkék: FITUR 2025, Marokkói Nemzeti Idegenforgalmi Hivatal, Marokkó, Spanyolország, Úti cél, Utazási esemény
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Megjegyzések: