TTW
TTW

Miért most Marokkó a legjobb választás a spanyol utazók számára, mivel az ONMT megerősíti a légitársasági hálózatokat, új marketingstratégiákat indít, és bemutatja változatos úti céljait a FITUR 2025 kiállításon

Február vasárnap 2, 2025

Marokkó fokozza erőfeszítéseit, hogy első számú utazási célponttá váljon, nagy hangsúlyt fektetve a fenntarthatóságra és a kulturális elmélyülésre. A Marokkói Nemzeti Turisztikai Hivatal (ONMT) és az Ávoris spanyol utazásszervező által vezetett kulcsfontosságú kezdeményezés célja, hogy kiemelje az ország sokszínű látnivalóit, a nyüzsgő marrákesi piacoktól és a fenséges Atlasz-hegységtől Essaouira nyugodt strandjaiig és a hatalmas Szahara-sivatagig.

Ez a stratégiai partnerség egy olyan időszakban jött létre, amikor a marokkói spanyol turizmus virágzik. 2024-ben az ország 3.5 millió spanyol látogatót fogadott, ami elképesztő, 160%-os növekedés az előző évhez képest. Ez a megugrás összhangban van Marokkó tágabb elképzelésével, miszerint meg kell erősíteni jelenlétét az európai utazási piacon, és sokszínűbb turistaáradat vonzani.

A FITUR 2025 mérföldkövet jelent a marokkói-spanyolországi turisztikai kapcsolatokban

A mérföldkőnek számító együttműködést hivatalosan a FITUR 2025-ön, a világ egyik vezető turisztikai vásárán mutatták be Madridban. A marokkói pavilon jelentős figyelmet keltett, a magas rangú résztvevők között, köztük VI. Felipe spanyol király és Letizia királynő is. Az ONMT vezérigazgatója, Achraf Fayda, Marokkó spanyolországi nagykövete, Karima Benyaich és Hamid Bentahar, a Nemzeti Idegenforgalmi Konföderáció elnöke üdvözölte a királyi küldöttséget, megerősítve a két nemzet közötti mély diplomáciai és turisztikai kapcsolatokat.

Marokkó jelenléte a FITUR-nál a mai napig az egyik legerősebb volt, 180 ipari szakemberből álló delegációval, mind az állami, mind a magánszektorból. A Royal Air Maroc és az Air Arabia Maroc nemzeti légi fuvarozók is részt vettek, hangsúlyozva az ország elkötelezettségét a Spanyolországgal való légi összeköttetés fokozása mellett.

Marokkó elterjedésének bővítése az európai utazási piacon

Az Ávoris-szal való együttműködésen túl az ONMT aktívan együttműködik olyan nagy európai utazási óriásokkal, mint a Solferias, a Destinia, a Luxotour, az El Corte Inglés, az Expedia, a Jet2.com és a TripAdvisor. Ezek a szövetségek Marokkó szélesebb körű stratégiájának részét képezik, amelynek célja az utazók szélesebb köre vonzása és turisztikai kínálatának diverzifikálása.

A legújabb utazási betekintések arra utalnak, hogy Marokkó gyorsan a spanyol utazók kedvelt célpontjává válik. Evaneos jelentése szerint Marokkó megelőzte Egyiptomot, Costa Ricát és Thaiföldet, mint a legjobb választás az egyedülálló utazási élményekre vágyó spanyol családok számára. Az ország közelsége – alig több mint egy órás repülőútra Spanyolországtól – a történelem, a modernitás és a kalandok gazdag keverékével együtt továbbra is elbűvöli a látogatókat.

Marokkó turisztikai fellendülése és jövőbeli ambíciói

Az ország idegenforgalmi ágazata példátlan növekedésen megy keresztül: 17.4-ben 2024 millió látogatót regisztráltak, ami meghaladja az előrejelzéseket. A jövőre nézve Marokkó ambiciózus célt tűzött ki, hogy 26-ra 2030 millió turistát vonzzon. A közelgő fontosabb események, köztük a 2025-ös Afrika Kupa (AFCON) és a 2030-as labdarúgó-világbajnokság várhatóan tovább emeli Marokkó világszínvonalú profilját. utazási célpont.

A stratégiai marketing erőfeszítések, a megerősített iparági partnerségek és a növekvő globális vonzerő révén Marokkó jó úton halad afelé, hogy az európai utazók egyik legkeresettebb úti céljává váljon.

Oszd meg:

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Kapcsolódó hozzászólások

Megjegyzések:

Hagy egy Válaszol

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra. Kötelező kitölteni *

Válaszd ki a nyelved

PARTNERS

at-TTW

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Utazási híreket és frissítéseket szeretnék kapni a kereskedelmi eseményekről Travel And Tour World. olvastam Travel And Tour World'sAz adatkezelésről.