TTW
TTW

Miért csökkenti a British Airways költségeit a hosszú távú járatok új villásreggeli szolgáltatása közepette? A Trump tarifa oka ennek

Hétfő, április 14, 2025

A British Airwayst a közelmúltban kritika érte a hosszú távú járatok új villásreggelije miatt, és az utasok költségcsökkentéssel vádolják a légitársaságot a fedélzeti étkezések jelentős leminősítése közepette. A változások sok utazót csalódást okoztak, különösen az olyan prémium kabinokban, mint a Club World és a First Class, ahol az étkezés történelmileg az utazás fénypontja volt. Az utasok észrevették, hogy az új villásreggeli menü – amely könnyebb ételeket, például sajtos frittatát, belga gofrit és kovászos buggyantott tojást tartalmaz – jobban megfelel egy fapados légitársaságnak, mint egy prémium légitársaságnak. Ez az elmozdulás kérdéseket vetett fel a légitársaság stratégiájával kapcsolatban, és hogy válasz-e a pénzügyi nyomásra, például Trump elnök tarifái miatt.

A legfrissebb utazási hírekért, utazási hírekért és utazási ajánlatokért, légitársasági hírekért, tengerjáró hírekért, technológiai frissítésekért, utazási figyelmeztetésekért, időjárás-jelentésekért, bennfentes információkért, exkluzív interjúkért iratkozzon fel most a napilapra. TTW hírlevél.

Hirdetés

Sok törzsutas ezt a költségmegtakarítást célzó lépésnek tartja, nem pedig az utasok élményének javítását. Korábban a British Airways olyan tartalmas ételeket kínált, mint a grillezett laposhal és a Wellington csirke első osztályú, amelyeket most egyszerűbb, olcsóbb ételekre cseréltek. Mivel az európai árukra kivetett tarifák hatással vannak a légitársaságok működésére és költségeire, a feltételezések szerint a légitársaság sarkokat vághat a könyvei egyensúlyba hozása érdekében.

Míg a British Airways azzal védte a változtatásokat, hogy az új villásreggeli szolgáltatás összhangban van az utasok könnyebb ételekkel kapcsolatos preferenciáival, a prémium utasok visszhangja ennek ellenkezőjét sugallja. Mivel a légitársaság továbbra is kezeli a növekvő működési költségeket, beleértve Trump tarifáinak lehetséges hosszú távú hatásait is, továbbra is az a kérdés, hogy ezek a változások most maradnak-e, vagy átmeneti költségmegtakarítási intézkedés.

Korábban a British Airways prémium kategóriás kabinjai luxusabb étkezési élményt kínáltak az utasoknak, változatos, ínyenc étkezési lehetőségekkel, amelyek az általános repülési élményt fokozták. A csökkentett étkezési választék és az egyszerűsített ételek azonban aggodalmat keltettek azzal kapcsolatban, hogy ezeket a változásokat valóban a vásárlói preferenciák vezérlik-e, vagy a pénzmegtakarításra irányuló szélesebb körű erőfeszítést tükrözik. Az új villásreggeli kínálat mellett a BA a késő esti járatok étkezési lehetőségeit is csökkentette, az előételeket és a desszerteket a könnyebb ételek, például a paninik, a levesek és a saláták javára.

Míg a British Airways fenntartja, hogy az új villásreggeli szolgáltatás megfelel a fogyasztók könnyebb, egészségesebb ételek iránti keresletének, sok utas úgy érzi, hogy ezek a változások azt a aggasztó tendenciát tükrözik, hogy a minőséget a költséghatékonyság érdekében feláldozzák. A visszahatás rávilágít arra, hogy a légitársaságok milyen nehézségekkel küzdenek a nyereségesség és a hűséges ügyfeleik prémium szolgáltatási élményének megőrzése érdekében.

A British Airways (BA) nemrégiben új villásreggeli szolgáltatást vezetett be a hosszú távú járatokon, de nem mindenki örül a változásnak. A légitársaság azon döntése, hogy a könnyebb, költséghatékonyabb étkezésre vált, néhány utast csalódottnak és csalódottnak okozott, különösen a törzsutasokat, akik aggodalmuknak adtak hangot amiatt, hogy az új szolgáltatás „jelentős leminősítést” jelent. A döntés, amely a 8:30 és 11:29 között induló járatok étkezését érinti, kérdéseket vetett fel a légitársaság elkötelezettségével kapcsolatban, hogy megőrizze prémium hírnevét, különösen a Club World (üzleti osztály) és az első osztályú kabinokban.

Míg a British Airways azt állítja, hogy az új villásreggeli kínálat a vásárlók pozitív visszajelzésén alapul, és célja, hogy megfeleljen az utasok könnyebb ételek iránti preferenciáinak, sokan a változásokat a költségek csökkentésére irányuló nagyobb tendencia részének tekintik. Korábban a prémium kategóriás kabinok utasait bőséges ételekkel vendégelték meg, mint például grillezett laposhal, Wellington csirke és vegetáriánus korma. Most ezeket a lehetőségeket olyan egyszerűbb ételek váltották fel, mint a sajtos frittata, a belga gofri és a kovászos buggyantott tojás. Ez az elmozdulás vitát váltott ki arról, hogy ezek a változtatások valóban az utasok érdekeit szolgálják-e, vagy csupán a pénzmegtakarítást szolgálják.

A British Airways új villásreggeli szolgáltatása: költségcsökkentő lépés?

Az új villásreggeli szolgáltatást 8. október 30-től a 11:29 és 15:2025 között induló hosszú távú járatokon vezették be. Az étkezések között különféle könnyebb ételek szerepelnek, mint például sajtos frittata, belga gofri és kovászos buggyantott tojás. Sok utas számára a legmegrázóbb változás az volt, hogy eltértek a korábban a prémium kategóriás kabinokban, például a First Class-ban kínált kifinomult ételektől. Ezeket a főételeket sokkal egyszerűbb viteldíjak váltották fel, ami egyesek szerint a British Airways egyre nagyobb hangsúlyt fektet a költségek csökkentésére.

Az új villásreggeli menü mellett a BA a késő esti járatkínálatában is változtatásokat hajtott végre. A 9:XNUMX után induló járatok esetében a légitársaság eltávolította az előételeket és a desszerteket. Ehelyett az utasok sokkal könnyebb étlapra számíthatnak, amely paninit, levest és salátákat is tartalmaz. A légitársaság állítása szerint ez a lépés segít az utasoknak abban, hogy maximalizálják az alvást az éjszakai járatok alatt.

Az étkezési lehetőségek csökkentésére vonatkozó döntés nem felel meg sok törzsutasnak. A FlyerTalkon, a légitársaságok rajongóinak népszerű online fórumán egy szál felfedte, hogy sok utas „olcsónak” tartotta a változtatásokat, és „leminősített” élményt jelez. Egy felhasználó megjegyezte, hogy az új szolgáltatás „egyszerű költségcsökkentésnek” tűnik, háromról egyre csökkenti a rágcsálnivalók választékát, és az ínyenc szendvicseket olcsóbb dióval és olajbogyóval helyettesíti.

Törzsutasok reakciója: A British Airways sarkokat vág?

A törzsutasok, különösen az első osztályúak, hangot adnak az új étkezési lehetőségekkel kapcsolatos elégedetlenségüknek. A British Airways prémium ügyfelei, akik gyakran jelentősen többet fizetnek jegyeikért, úgy érzik, hogy az étkezés minőségének csökkenése aláássa az élmény értékét. A FlyerTalk egyik kommentelője megjegyezte, hogy „nem kapták meg a 11:29-es határnapot”, kiemelve, hogy a délelőtt 11 óra után induló járatok utasai csak jóval dél után kapják meg a főételeket, különösen ha földi késések vannak.

Sokak szerint a változások úgy érzik, hogy a légitársaság túlságosan a költségmegtakarításra koncentrál az utasélmény rovására. Ezek az utasok azzal érvelnek, hogy a First Class és a Club World prémium szolgáltatásának magasabb színvonalú étkezést és szolgáltatást kell kínálnia, amely tükrözi a jegyeikért fizetett jelentős árprémiumot. A visszreakció különösen heves volt, mert az új szolgáltatás anélkül érkezett, hogy egyértelmű magyarázatot adtak volna arra, hogy miért volt szükség a változtatásokra, vagy milyen előnyökkel járna a légitársasághoz régóta hűséges utasoknak.

A légitársaság válasza: A változtatások indoklása

A visszajelzésekre reagálva a British Airways megvédte az új villásreggeli szolgáltatást, és kijelentette, hogy azt az ügyfelek pozitív visszajelzéseinek megfelelően vezették be. A légitársaság szóvivője hangsúlyozta, hogy az új ajánlatot úgy alakították ki, hogy az ügyfelek könnyebb ételeket kívánjanak meg, különösen reggel, amikor sok utas a kisebb, egyszerűbb ételeket részesíti előnyben. Hozzátették, hogy a BA több ezer ügyféllel próbálta ki az új villásreggeli menüt különböző útvonalakon, és „rendkívül pozitív” visszajelzéseket kapott a kínált lehetőségek minőségéről és változatosságáról.

Ezenkívül a British Airways fenntartja, hogy a változtatások az utasok igényeit szem előtt tartva történtek, különösen a hosszabb járatokon utazók számára, akik esetleg könnyebb opciókat szeretnének, hogy jobban kezelhessék kényelmüket az utazás során. A légitársaság szerint ez az elmozdulás összhangban van a fejlődő élelmiszertrendekkel és az utasok növekvő keresletével az egészségesebb, könnyebb ételek iránt a járatokon.

A légitársaság indoklása ellenére azonban sok gyakran utazó továbbra is szkeptikus. A választ egyesek úgy tekintették, mint arra irányuló kísérletet, hogy eltereljék a figyelmet az általuk költségcsökkentő stratégiáról, amely feláldozza az utazási élmény minőségét a haszonkulcs érdekében.

Gazdasági következmények a British Airways és utasai számára

Míg a British Airways ragaszkodik ahhoz, hogy a változtatások az utasok preferenciái alapján történtek, költségtakarékossági intézkedésként vizsgálják az étkezési lehetőségek csökkentésére vonatkozó döntést a kulcsfontosságú étkezési időpontokban. A légitársaságok szerte a világon küzdenek a növekvő működési költségek, az üzemanyagárak és a világjárvány utáni helyreállítás gazdasági hatásaival. A British Airways tulajdonosa, az International Airlines Group (IAG) kijelentette, hogy a következő három évben 7 milliárd fontot tervez befektetni az IT-rendszerek, a repülőgépek és a működési fejlesztések fejlesztésébe. A befektetés ellenére úgy tűnik, hogy a légitársaság keresi a módját a működési költségek csökkentésének, és az étkezési szolgáltatások könnyen megcélozható terület.

Az utasok, különösen a prémium kategóriás kabinokban utazók számára az étkezési ajánlatok változása az első osztályú és a Club World jegyekért fizetett magasabb árért kapott érték csökkenésének tekinthető. Míg egyes fedélzeti szolgáltatások megszüntetése hozzájárulhat a British Airways működési költségeinek csökkentéséhez, az utasok hűségére és a márka hírnevére gyakorolt ​​hosszú távú hatások jelentősek lehetnek. Mivel az olyan versenytársak, mint az Emirates, a Qatar Airways és a Singapore Airlines magas színvonalú luxust és szolgáltatást tartanak fenn prémium kabinjaikban, a British Airwaysnek óvatosan kell lépnie, nehogy elidegenítse leghűségesebb ügyfeleit.

Mit jelent ez a légi közlekedés jövője szempontjából?

A British Airways által végrehajtott változtatások egy nagyobb légitársasági trend részei, ahol a légitársaságok egyre inkább törekednek a költségek csökkentésére a szolgáltatás minőségének feláldozása nélkül. A hosszú távú járatokon a könnyebb, egyszerűbb étkezés irányába mutató tendencia az utasok változó preferenciáit és a környezeti fenntarthatóság iránti növekvő aggodalmakat tükrözi. A törzsutasok visszajelzései azonban azt sugallják, hogy egyes utazók továbbra is értékelik a csúcskategóriás, teljes körű szolgáltatást nyújtó élményt, különösen a prémium jegyek vásárlásakor.

A légitársaságoknak gondosan egyensúlyozniuk kell a költségcsökkentési intézkedéseket az ügyfeleik hűségét biztosító minőség és tapasztalat fenntartásával. Ahogy az utasok egyre igényesebbek és értékvezéreltebbek, a légitársaságoknak alkalmazkodniuk kell ahhoz, hogy megfeleljenek ezeknek a változó elvárásoknak anélkül, hogy veszélyeztetnék azokat az alapvető ajánlatokat, amelyek kiemelik őket a versenytárs légiközlekedési ágazatban.

Következtetés: a British Airways útja előre

Rövid távon a British Airways csökkentheti költségeit új villásreggeli szolgáltatásával és a késő esti járatok menüjének módosításával. Hosszú távon azonban a légitársaságnak mérlegelnie kell, hogy ezek a költségcsökkentő intézkedések milyen hatással vannak az utasok elégedettségére és hűségére. A British Airways az ügyfelek visszajelzéseinek figyelembevételével és annak biztosításával, hogy a prémium utasok továbbra is megbecsülve érezzék magukat, biztosíthatja, hogy továbbra is versenyképes erőt képviseljen a globális légiközlekedési ágazatban.

Mivel a légitársaság azon dolgozik, hogy egyensúlyba hozza a jövedelmezőséget az utasok elvárásaival, az előttünk álló út ezen versengő prioritások körültekintő navigációját követeli meg. Az, hogy az új villásreggeli szolgáltatás sikerrel jár-e, az elkövetkező években valószínűleg befolyásolni fogja a British Airways megközelítését a repülés közbeni étkezés terén.

Mi van még benne Travel And Tour World

Olvass Utazási iparági hírek in 104 különböző regionális nyelvi platform

Napi adagot kaphat az Utazási ágazat híreiről, ha előfizet a következőre Travel And Tour World hírlevelek. Iratkozz fel itt

Nézz Utazás és Tour World  interjúk itt.

Tovább Utazási hírek, Napi utazási figyelmeztetésés Utazási iparági hírek on Utazás és Tour World csak. 

Hirdetés

Oszd meg:

Iratkozzon fel hírleveleinkre

PARTNERS

at-TTW

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Utazási híreket és frissítéseket szeretnék kapni a kereskedelmi eseményekről Travel And Tour World. olvastam Travel And Tour World'sAz adatkezelésről.

Keresés a Google-ben