TTW
TTW

A Scandinavian Airlines megszilárdítja státuszát Európa egyik legjobb légitársaságaként a pontosság tekintetében

Február vasárnap 2, 2025

Európa SAS

Európa egét a SAS uralja, mivel a harmadik helyen áll a legpontosabb légitársaságok között, és kivételes pontos teljesítménnyel a világ első tíz helyezettjei közé kerül.

A SAS erős teljesítményt és növekedést ér el 2024-ben

A Scandinavian Airlines (SAS) jelentős előrehaladást ért el, Európa legpontosabb légitársaságai közé sorolva. A Cirium 2024-es On-Time Performance Review szerint a SAS megszerezte a harmadik helyet Európában, közvetlenül az Iberia Express és az Iberia mögött. A pontosság tekintetében is bekerült a világ legjobb tíz közé, ami a működés jelentős javulását mutatja.

Működési kiválóság és alacsony lemondási arány

A SAS sikerének kulcstényezője az erős működési fegyelem 2024-ben. A légitársaság kivételesen alacsony, 1% alatti járattörlési arányt tartott fenn, jóval az iparági 1.6%-os átlag alatt. A 16,026 150 menetrend szerinti járatból kevesebb mint 81.20-et töröltek. Ezenkívül a SAS 79.43%-os pontos érkezési arányt és XNUMX%-os pontos indulási arányt regisztrált, ami tovább erősítette megbízhatóságát.

Mászás a globális ranglistán

A pontosság iránti elkötelezettsége a SAS-t a kilencedik helyre tette világszerte, megelőzve a United Airlinest és közvetlenül az Iberia mögött. Ez az eredmény rávilágít arra, hogy a légitársaság a hatékonyságra és a vevői elégedettségre összpontosít, így az egyik legmegbízhatóbb fuvarozóként ismerték el.

Stratégiai változások új vezetés alatt

2021-ben Anko Van Der Werff vette át a SAS vezérigazgatói posztját, azzal a céllal, hogy átalakítsa a légitársaságot. „SAS Forward” stratégiája kiemelten kezelte a költségcsökkentést, a munkaszerződések újratárgyalását, a bevétel növelését másodlagos értékesítésen keresztül, valamint a digitális átalakulásba való befektetést. A légitársaság új útvonalakat is bevezetett, mint például Koppenhága és Bangkok között, és kiemelte a pontosságot, mint alapvető teljesítménymutatót.

Fellendülés a világjárványból

A SAS-nak pénzügyi nehézségekkel kellett szembenéznie a COVID-19 világjárvány idején, az utasszám és a bevételek jelentős visszaesésével. 2021 végére 7.38 millió utast szállított, ami meredeken, 39.44%-kal csökkent az utasok bevételében és 40.07%-kal az összes utasforgalomban az előző évhez képest.

A fordulat azonban 2022-ben kezdődött, amikor a SAS 17.03 millió utast szállított, ami 183.76%-os bevételnövekedést és 90.68%-os utasszám-növekedést jelent. A növekvő tendencia 2023-ban is folytatódott, 22.73 millió utassal, ami 33.45%-os növekedést jelent az előző évhez képest.

Erős működési teljesítményével, világos stratégiai jövőképével és a hatékonyságra összpontosítva a SAS folyamatos növekedésre és sikerre kész az elkövetkező években.

Oszd meg:

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Kapcsolódó hozzászólások

Megjegyzések:

Hagy egy Válaszol

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra. Kötelező kitölteni *

Válaszd ki a nyelved

PARTNERS

at-TTW

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Utazási híreket és frissítéseket szeretnék kapni a kereskedelmi eseményekről Travel And Tour World. olvastam Travel And Tour World'sAz adatkezelésről.