Február vasárnap 2, 2025
Európa egét a SAS uralja, mivel a harmadik helyen áll a legpontosabb légitársaságok között, és kivételes pontos teljesítménnyel a világ első tíz helyezettjei közé kerül.
A Scandinavian Airlines (SAS) jelentős előrehaladást ért el, Európa legpontosabb légitársaságai közé sorolva. A Cirium 2024-es On-Time Performance Review szerint a SAS megszerezte a harmadik helyet Európában, közvetlenül az Iberia Express és az Iberia mögött. A pontosság tekintetében is bekerült a világ legjobb tíz közé, ami a működés jelentős javulását mutatja.
A SAS sikerének kulcstényezője az erős működési fegyelem 2024-ben. A légitársaság kivételesen alacsony, 1% alatti járattörlési arányt tartott fenn, jóval az iparági 1.6%-os átlag alatt. A 16,026 150 menetrend szerinti járatból kevesebb mint 81.20-et töröltek. Ezenkívül a SAS 79.43%-os pontos érkezési arányt és XNUMX%-os pontos indulási arányt regisztrált, ami tovább erősítette megbízhatóságát.
A pontosság iránti elkötelezettsége a SAS-t a kilencedik helyre tette világszerte, megelőzve a United Airlinest és közvetlenül az Iberia mögött. Ez az eredmény rávilágít arra, hogy a légitársaság a hatékonyságra és a vevői elégedettségre összpontosít, így az egyik legmegbízhatóbb fuvarozóként ismerték el.
2021-ben Anko Van Der Werff vette át a SAS vezérigazgatói posztját, azzal a céllal, hogy átalakítsa a légitársaságot. „SAS Forward” stratégiája kiemelten kezelte a költségcsökkentést, a munkaszerződések újratárgyalását, a bevétel növelését másodlagos értékesítésen keresztül, valamint a digitális átalakulásba való befektetést. A légitársaság új útvonalakat is bevezetett, mint például Koppenhága és Bangkok között, és kiemelte a pontosságot, mint alapvető teljesítménymutatót.
A SAS-nak pénzügyi nehézségekkel kellett szembenéznie a COVID-19 világjárvány idején, az utasszám és a bevételek jelentős visszaesésével. 2021 végére 7.38 millió utast szállított, ami meredeken, 39.44%-kal csökkent az utasok bevételében és 40.07%-kal az összes utasforgalomban az előző évhez képest.
A fordulat azonban 2022-ben kezdődött, amikor a SAS 17.03 millió utast szállított, ami 183.76%-os bevételnövekedést és 90.68%-os utasszám-növekedést jelent. A növekvő tendencia 2023-ban is folytatódott, 22.73 millió utassal, ami 33.45%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Erős működési teljesítményével, világos stratégiai jövőképével és a hatékonyságra összpontosítva a SAS folyamatos növekedésre és sikerre kész az elkövetkező években.
Címkék: Légitársaság hírek, A légitársaság megbízhatósága, Légi közlekedési ágazat, Európa, Repülési pontosság, SAS, skandináv légitársaságok, Utazási hírek
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Megjegyzések: