TTW
TTW

Fülöp-szigeteki turisztikai promóciós bizottság ünnepli a mérföldkőnek számító növekedést, és elismeri a befolyást Pasasalamatban

Kedd, február 4, 2025

Fülöp-szigeteki turizmus

A Fülöp-szigeteki TPB a 2025-ös évet a Pasasalamattal kezdte, tiszteletben tartva a médiát, bemutatva a turisztikai mérföldköveket, a rekordnövekedést és a közelgő globális kezdeményezéseket.

A TPB Philippines Pasasalamat eseménnyel indul 2025-ben, kiemelve a turizmus növekedését

A Fülöp-szigeteki Turisztikai Promóciós Testület (TPB) éves munkájával köszöntötte a 2025-ös évet Pasasalamat rendezvény január 27-én a történelmi Centro de Turismo Intramurosban. Ez az összejövetel elismerte a médiaszakemberek és tartalomkészítők hozzájárulását az ország idegenforgalmi ágazatának fejlődéséhez, miközben a TPB főbb eredményeire is reflektált.

Rekordot döntõ növekedés a turizmusban

Maria Margarita Montemayor Nograles, a TPB operatív igazgatója megosztotta, hogy az ügynökség 2024-ben több mint 11.3 milliárd PHP értékesítési potenciál, jelölés a 44.8%-os növekedés az előző évtől. Jelentős szerepet játszottak a kulcsfontosságú globális utazási vásárok, mint például az ITB Berlin és a londoni World Travel Market 918 millió PHP potenciális ügyletekben. Ezenkívül a fő médiával – köztük a GMA7-tel, az ABS-CBN-nel, a CNN-nel, a Bloomberggel és az Euronews-szal – folytatott stratégiai együttműködések is hozzájárultak. 1.44 milliárd PHP médiaértékben.

A Global Stars növeli a Fülöp-szigeteki turizmus elismerését

Az eseményen azokat a nemzetközi szereplőket is ünnepelték, akik hozzájárultak a Fülöp-szigetek láthatóságának növeléséhez a világ színpadán. Hollywood és szórakoztató személyiségek, mint pl Timothy Granaderos (13 okok miért), Nico Santos (Crazy Rich Asians), Josh de la Cruz (A Broadway Aladdin), És Kim Ji Soo koreai színész elismerték befolyásukat. Eközben neves zenei csoport Lány elismerték, mert hozzájárult az ország élénk kulturális központként való vonzerejének növeléséhez.

Helyi közösségek megerősítése a turizmuson keresztül

TPB-k Közösségi alapú turisztikai marketingfejlesztési program nagyban hozzájárult az alulról szerveződő turizmus megerősítéséhez. Egy sor workshopon és tréningen keresztül Bicol és CALABARZON 2024 végén a helyi érdekelt feleket olyan stratégiákkal látták el, amelyek a látogatókat vonzzák, miközben megőrzik kulturális és természeti örökségüket. Ez a kezdeményezés nemcsak növelte az elkötelezettséget ezekben a régiókban, hanem fenntartható gazdasági lehetőségeket is biztosított, amelyek közvetlenül a helyi közösségek javát szolgálják.

Készülünk a 2025-ös oszakai világkiállításra

A TPB nemzetközi kezdeményezéseinek részeként befejezi az előkészületeket Oszakai világkiállítás, be kell nyitni April 13, 2025. Ez a rangos esemény kiváló lehetőséget kínál a Fülöp-szigetek sokszínű turisztikai kínálatának népszerűsítésére, a fenntartható befektetések ösztönzésére és a globális gazdasági növekedés ösztönzésére.

Mivel a 2025-ös év már folyamatban van, a TPB továbbra is elkötelezett a mellett innováció, együttműködés és fenntartható turizmus, biztosítva, hogy a Fülöp-szigetek továbbra is vonzza az utazókat és a befektetőket, akik szívesen fedeznék fel az ország páratlan szépségét és kulturális gazdagságát.

Oszd meg:

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Kapcsolódó hozzászólások

Megjegyzések:

Hagy egy Válaszol

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra. Kötelező kitölteni *

Válaszd ki a nyelved

PARTNERS

at-TTW

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Utazási híreket és frissítéseket szeretnék kapni a kereskedelmi eseményekről Travel And Tour World. olvastam Travel And Tour World'sAz adatkezelésről.