Kedd, február 4, 2025
A Fülöp-szigeteki TPB a 2025-ös évet a Pasasalamattal kezdte, tiszteletben tartva a médiát, bemutatva a turisztikai mérföldköveket, a rekordnövekedést és a közelgő globális kezdeményezéseket.
A Fülöp-szigeteki Turisztikai Promóciós Testület (TPB) éves munkájával köszöntötte a 2025-ös évet Pasasalamat rendezvény január 27-én a történelmi Centro de Turismo Intramurosban. Ez az összejövetel elismerte a médiaszakemberek és tartalomkészítők hozzájárulását az ország idegenforgalmi ágazatának fejlődéséhez, miközben a TPB főbb eredményeire is reflektált.
Rekordot döntõ növekedés a turizmusban
Maria Margarita Montemayor Nograles, a TPB operatív igazgatója megosztotta, hogy az ügynökség 2024-ben több mint 11.3 milliárd PHP értékesítési potenciál, jelölés a 44.8%-os növekedés az előző évtől. Jelentős szerepet játszottak a kulcsfontosságú globális utazási vásárok, mint például az ITB Berlin és a londoni World Travel Market 918 millió PHP potenciális ügyletekben. Ezenkívül a fő médiával – köztük a GMA7-tel, az ABS-CBN-nel, a CNN-nel, a Bloomberggel és az Euronews-szal – folytatott stratégiai együttműködések is hozzájárultak. 1.44 milliárd PHP médiaértékben.
A Global Stars növeli a Fülöp-szigeteki turizmus elismerését
Az eseményen azokat a nemzetközi szereplőket is ünnepelték, akik hozzájárultak a Fülöp-szigetek láthatóságának növeléséhez a világ színpadán. Hollywood és szórakoztató személyiségek, mint pl Timothy Granaderos (13 okok miért), Nico Santos (Crazy Rich Asians), Josh de la Cruz (A Broadway Aladdin), És Kim Ji Soo koreai színész elismerték befolyásukat. Eközben neves zenei csoport Lány elismerték, mert hozzájárult az ország élénk kulturális központként való vonzerejének növeléséhez.
Helyi közösségek megerősítése a turizmuson keresztül
TPB-k Közösségi alapú turisztikai marketingfejlesztési program nagyban hozzájárult az alulról szerveződő turizmus megerősítéséhez. Egy sor workshopon és tréningen keresztül Bicol és CALABARZON 2024 végén a helyi érdekelt feleket olyan stratégiákkal látták el, amelyek a látogatókat vonzzák, miközben megőrzik kulturális és természeti örökségüket. Ez a kezdeményezés nemcsak növelte az elkötelezettséget ezekben a régiókban, hanem fenntartható gazdasági lehetőségeket is biztosított, amelyek közvetlenül a helyi közösségek javát szolgálják.
Készülünk a 2025-ös oszakai világkiállításra
A TPB nemzetközi kezdeményezéseinek részeként befejezi az előkészületeket Oszakai világkiállítás, be kell nyitni April 13, 2025. Ez a rangos esemény kiváló lehetőséget kínál a Fülöp-szigetek sokszínű turisztikai kínálatának népszerűsítésére, a fenntartható befektetések ösztönzésére és a globális gazdasági növekedés ösztönzésére.
Mivel a 2025-ös év már folyamatban van, a TPB továbbra is elkötelezett a mellett innováció, együttműködés és fenntartható turizmus, biztosítva, hogy a Fülöp-szigetek továbbra is vonzza az utazókat és a befektetőket, akik szívesen fedeznék fel az ország páratlan szépségét és kulturális gazdagságát.
Címkék: Közösségi alapú turizmus, Kulturális Promóció, Pasasalamat 2025, Fülöp-szigeteki turizmus, fenntartható turizmus, turisztikai eredmények, Turisztikai hírek, TPB Fülöp-szigetek, utazási ipar, Utazási hírek
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Megjegyzések: