Kedd, február 4, 2025
Az Omán jelenlétének a globális utazási piacon való bővítését célzó lépésként az ország nemzeti utazásszervezője, a Visit Oman partnerséget kötött a spanyol utazási technológiai startuppal, a Passporterrel. A Fitur 2025 során bejelentett együttműködést az omni turisztikai ágazat többcsatornás keretrendszerének kidolgozásának alapvető lépéseként írták le.
A megállapodásban érintett tisztviselők kifejtették, hogy ez a kezdeményezés a digitális terjesztés és marketing fokozására fog összpontosítani, biztosítva, hogy Omán változatos utazási kínálata jobban elérhető legyen a nemzetközi utazók számára. A tapasztalati utazásra való egyre nagyobb hangsúlyt fektetve a hatóságok jelezték, hogy a stratégia középpontjában az ország kulturális örökségének, tájainak és luxusvendéglátásának digitális platformokon keresztül történő bemutatása áll majd.
A Passporter, a közösség által vezérelt utazási élményeiről ismert platform ideális partnere ennek a kezdeményezésnek. A több mint egymillió követővel rendelkező startup várhatóan kritikus szerepet fog játszani Omán népszerűsítésében a felhasználók által generált tartalmak, utazási útvonalak és interaktív történetmesélés kiaknázásával.
Mindkét szervezet vezetői hangsúlyozták, hogy ez az együttműködés lehetővé teszi az utazók számára, hogy részt vegyenek a kurátori tartalommal, így az utazások tervezése még magával ragadóbb és inspirálóbb lesz. A Passporter több platformra és öt nyelvre kiterjedő digitális elérése kulcsfontosságú előnynek tekinti Ománt az európai turisták kötelező úti céljává tételében.
A marketingaktiválás részeként a kampányban Spanyolországból, Franciaországból és Németországból érkeznek influencerek, akik felfedezik Omán gazdag természeti és kulturális tájait. Ezek az alkotók olyan tartalmat fognak generálni, amely bemutatja az ország lenyűgöző tájait, kalandturizmusát és csúcskategóriás vendéglátását, azzal a céllal, hogy világszerte felkeltse az utazók érdeklődését.
A tisztviselők megjegyezték, hogy a digitális kampányt úgy alakították ki, hogy maximalizálja a láthatóságot a különböző közönségek körében. A tartalom több nyelven és különböző digitális platformokon történő terjesztésével a kezdeményezés szélesebb demográfiai réteget kíván elérni, különösen a Spanyolországból és más európai országokból érkező potenciális látogatókat célozva meg.
A kampány céljai között szerepel:
A 360 fokos marketingszemlélet megvalósításával az együttműködés célja, hogy az utazókat valós idejű foglalási lehetőségekkel kapcsolja össze, megkönnyítve a turisták számára az utazások zökkenőmentes megtervezését.
A Visit Oman vezetői kifejtették, hogy ez a kezdeményezés összhangban van az ország tágabb turisztikai fejlesztési céljaival. Omán stratégiája magában foglalja a prémium utazási célpont pozíciójának megerősítését, különösen a kulturális és luxus élményekre vágyó európai turisták körében.
Az iparág vezetői megfigyelték, hogy az európai utazók egyre inkább érdeklődnek az egyedi és magával ragadó élményeket kínáló úti célok iránt. Ezt szem előtt tartva, a Passporterrel kötött partnerség várhatóan növeli Omán vonzerejét azáltal, hogy egzotikus, mégis elérhető helyszínként mutatja be a csúcskategóriás turizmus számára.
Shabib al Maamari, a Visit Oman ügyvezető igazgatója jelezte, hogy a digitális marketing döntő szerepet játszik a modern desztinációs márkaépítésben. Megjegyezte, hogy a vezető digitális platformokkal, például a Passporterrel való együttműködés lényeges eleme a szervezetnek Omán globális láthatóságának növelésére tett erőfeszítéseinek. A digitális történetmesélés és az influencer tartalmak kiaknázásával a kampány várhatóan jelentős érdeklődést, érdeklődést és foglalásokat generál majd Omán idegenforgalmi szektorában.
A Passporter képviselői lelkesedésüket fejezték ki az Ománnal való együttműködés iránt ebben a kezdeményezésben. Diego Rodríguez, a Passporter vezérigazgatója megjegyezte, hogy az inspiráló utazási élmények a turizmus növekedésének fő mozgatórugói. Hangsúlyozta, hogy interaktív útvonalakon és magával ragadó történetmesélésen keresztül a Passporter célja, hogy Omán elérje a rendkívüli élményekre vágyó utazók globális közönségét.
Rodríguez szerint a platform erőssége az elkötelezett utazási közösségben rejlik, amely aktívan megosztja személyes tapasztalatait és ajánlásait. Kijelentette, hogy Omán változatos tájainak és kulturális örökségének bemutatásával a Passporter arra számít, hogy felkelti az érdeklődést a nemzetközi utazók körében, és arra ösztönzi őket, hogy vegyék fel az országot utazási listájára.
Iparági elemzők rámutattak, hogy ez a partnerség hatással lehet a szélesebb körű utazási trendekre, különösen a digitális turizmus terén. Ahogy a desztinációs marketing egyre inkább a digitális elsőbbséget élvező stratégiák felé tolódik el, várhatóan egyre gyakoribb lesz az együttműködés a turisztikai testületek és az utazási technológiai cégek között.
Ennek a kezdeményezésnek a hatása valószínűleg Ománon kívül is érezhető lesz, és potenciális következményekkel járhat más országok helyzetére a globális turizmusban. A várható eredmények közül néhány:
Miközben Omán folyamatosan bővíti jelenlétét a nemzetközi turisztikai piacon, a tisztviselők hangsúlyozták, hogy a digitális átalakulás továbbra is a fő hangsúly marad. A Passporterrel való együttműködés fontos lépésként jelenik meg az Omán utazókkal való kapcsolattartásának modernizálásában, és innovatív marketingstratégiák révén elérhetőbbé téve az országot a globális közönség számára.
Mivel a kampány több digitális csatornán is megjelenik, az iparági szakértők szorosan figyelni fogják, hogy ez a kezdeményezés hogyan befolyásolja a látogatók számát és az elkötelezettséget. Siker esetén modellként szolgálhat arra, hogy más úti célok hogyan használják ki a digitális történetmesélés erejét a turizmus növekedésének ösztönzésére.
Mostanra, amikor az európai influenzátorok megkezdik utazásaikat Ománon keresztül, a világ közelebbről szemügyre veszi az ország rejtett gyöngyszemeit, inspirálva az utazók új hullámát, akik szívesen megtapasztalják annak szépségét.
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Megjegyzések: