TTW
TTW

Az észak-dakotai turizmus növekedésről számol be 2024-ben, és elindítja a „Hello” kampányt

Február vasárnap 2, 2025

Észak-Dakota

2024-ben az észak-dakotai turizmus jelentős növekedést ért el a különböző mutatók tekintetében, ami tükrözi az állam növekvő vonzerejét utazási célpontként.

Erre a lendületre építve a minisztérium bevezette a „Hello” kampányt, amelynek célja a látogatók elköteleződésének további fokozása és az állam egyedülálló látnivalóinak bemutatása.

Jelentős növekedés 2024-ben

2024 folyamán Észak-Dakotában nőtt a látogatók száma, idegenforgalom- kapcsolódó bevételek, valamint szabadtéri tevékenységekben való részvétel.

Az állam sokrétű kínálata, a kiterjedt természeti tájaktól a gazdag kulturális örökség helyszíneiig vonzotta a kalandra és a kikapcsolódásra vágyó utazókat.

Az észak-dakotai turisztikai részleg arról számolt be, hogy a stratégiai marketing erőfeszítések és a kedvező időjárási viszonyok hozzájárultak a turizmus felfutásához.

Az állam elkötelezettsége a természeti szépség megőrzése és a fenntartható turisztikai gyakorlatok előmozdítása mellett szintén döntő szerepet játszott a környezettudatos utazók vonzásában.

A „Hello” kampány bemutatkozása

A pozitív tendenciák kiaknázása érdekében a North Dakota Tourism 2024 végén elindította a „Hello” kampányt. Ennek a kezdeményezésnek az a célja, hogy kiemelje az állam barátságos közösségeit, a lélegzetelállító naplementéket és a tágas tereket. A kampány arra ösztönzi a látogatókat, hogy fedezzék fel Észak-Dakota nyugodt tájait, és lépjenek kapcsolatba a vendégszerető lakosokkal.

A „Hello” kampány hangsúlyozza, hogy az állam az egyik legbarátságosabb és legbiztonságosabb úti cél.

Az autentikus élmények és a helyi látnivalók bemutatásával a kampány személyes kapcsolatot kíván kialakítani a potenciális látogatókkal, felkérve őket, hogy fedezzék fel Észak-Dakota varázsát és szépségét.

Továbbfejlesztett látogatói élmények

2024-ben Észak-Dakota kibővítette turisztikai kínálatát, hogy az érdeklődési körök széles körét kielégítse. A szabadtéri tevékenységek kedvelői élvezték az olyan tevékenységeket, mint a túrázás, a horgászat és a vadon élő állatok megtekintése az állam számos parkjában és természeti rezervátumában. A kulturális események, köztük a fesztiválok és vásárok, betekintést nyújtottak a helyi örökségbe és hagyományokba.

Az állam az infrastruktúra és a megközelíthetőség javításába is befektetett, hogy minden látogató számára kényelmes és élvezetes élményt biztosítson. A kevésbé ismert látnivalók népszerűsítésére és a helyi vállalkozások támogatására tett erőfeszítések tovább gazdagították a turisztikai tájat.

Előretekintve

A 2024-es sikerekre építve a North Dakota Tourism továbbra is arra törekszik, hogy célzott marketingkampányokkal és új látnivalók fejlesztésével vonzza a látogatókat. A „Hello” kampány központi szerepet fog játszani ezekben a kezdeményezésekben, megerősítve az állam imázsát, mint vendégszerető és kötelező úti célt.

Oszd meg:

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Kapcsolódó hozzászólások

Megjegyzések:

Hagy egy Válaszol

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra. Kötelező kitölteni *

Válaszd ki a nyelved

PARTNERS

at-TTW

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Utazási híreket és frissítéseket szeretnék kapni a kereskedelmi eseményekről Travel And Tour World. olvastam Travel And Tour World'sAz adatkezelésről.