TTW
TTW

Kenyában húsz százalékos növekedés várható az Indiából érkező látogatók számában, amelyet az agresszív marketing és dinamikus turisztikai kampányok vezérelnek a változatos látnivalók bemutatása érdekében

Hétfő, február 3, 2025

Kenya jelentős növekedést vár Indiából az idegenforgalomban, idén 20%-kal nő a látogatók száma. Az ország turisztikai ügynökségei aktívan dolgoznak azon, hogy Kenyát India első számú utazási célpontjaként tegyék piacra. Az elmúlt hétvégén mintegy 15 kenyai utazási iroda látogatott el India nagyvárosaiba, hogy minél több indiai utazót vonzzon. Ezek az ügynökségek optimizmusukat fejezték ki a növekedési kilátásokat illetően, különösen a tájékoztatási erőfeszítéseik pozitív eredményeit követően.

Fokozott elköteleződés és előléptetés

Az éves Outbound Travel Mart (OTM) zárásaként, amelyet a mumbai Jio Kongresszusi Központban tartottak, a Kenya Utazásszervezők Szövetségének (KATO) vezérigazgatója kiemelte az indiai roadshow-k pozitív visszajelzéseit. Ezek a roadshow-k, amelyekre olyan kulcsfontosságú városokban került sor, mint Ahmedábád, Bangalore és Kolkata, annak a stratégiai erőfeszítésnek a részét képezték, amely Kenya jelenlétének növelését célozta az indiai idegenforgalmi piacon. Az OTM turisztikai vásár jelentette ezeknek a tevékenységeknek a csúcspontját, és a kenyai képviselők abban reménykedtek, hogy elkötelezettségük az eladások és a foglalások jelentős növekedéséhez vezet.

Az indiai utazási kereskedelem visszajelzései túlnyomórészt pozitívak voltak, különösen a találkozókkal, ösztönzőkkel, találkozókkal és kiállításokkal (MICE), valamint a szabadidős utazásokkal kapcsolatos megkeresésekkel kapcsolatban. A kenyai ügynökségek bizakodóak voltak a közelgő utazási szezont illetően, erős keresletre számítanak mind az üzleti, mind a szabadidős utazások iránt Kenyában.

Értékesítési kampányok és együttműködések

A Kenya iránti érdeklődés fokozása érdekében a Kenya Turisztikai Tanács (KTB) bejelentette, hogy két hónapos közös értékesítési kampányt indít a vezető indiai utazási partnerekkel együttműködve. A kampány, amely olyan cégekkel való együttműködést foglal magában, mint a SOTC Travel Limited, a Make My Trip, az Ease My Trip, a Pick Your Trail és a Thomas Cook, Kenya üdülési csomagjait hivatott népszerűsíteni. A cél az, hogy felhívják a figyelmet a Kenya sokszínű turisztikai kínálatára, különösen a jól ismert Maasai Mara Vadrezervátumon túl.

Látogatószám emelkedése

Kenya turisztikai statisztikái az előző évről ígéretesek. 2024-ben India 106,863 12.4 látogatóval járult hozzá Kenyába, ami lenyűgöző, 95,038%-os növekedést jelent a 2023-ban regisztrált XNUMX XNUMX-hoz képest. Ez a növekvő tendencia várhatóan folytatódni fog, és az ország bízik abban, hogy a megnövekedett marketing erőfeszítések és együttműködések még nagyobb látogatószámot eredményeznek. Mivel Indiát a globális turizmus egyik feltörekvő piacaként ismerik el, Kenya eltökélt szándéka, hogy a következő években továbbra is az indiai utazók vonzására összpontosítson.

Terjeszkedés a szafarin és a strandokon túl

Hagyományosan az indiai utazókat a kenyai Maasai Mara Vadrezervátum és a híres vadszafari vonzották leginkább. A kenyai utazási irodák azonban azon dolgoznak, hogy megváltoztassák ezt a felfogást azáltal, hogy az országban elérhető élmények szélesebb körét népszerűsítik. A hangsúly a változatos turisztikai élmények felé tolódik el, amelyek túlmutatnak az ikonikus szafari és tengerparti úti célokon. A kenyai turisztikai tisztviselők az ország gazdag kulturális örökségét, a kalandturizmust, a wellness-elvonulásokat és a természetalapú turizmust hangsúlyozzák, mint az Indiából és a világ minden tájáról érkező látogatók fő vonzerejét.

Hatás a globális utazási iparra

Kenya indiai agresszív marketingkampányának szélesebb körű hatásai vannak a globális turisztikai piacra. Ahogy egyre több indiai utazó merészkedik külföldre, lehetőség nyílik az olyan úti céloknak, mint Kenya, hogy kihasználják ezt a bővülő piacot. Az indiai turistákért versengő országok közötti megnövekedett verseny valószínűleg célzottabb marketingstratégiákat, jobb utazási csomagokat és több együttműködést ösztönöz a globális utazásszervezőkkel.

Az indiai utazók számára Kenya idegenforgalmi ágazatának növekedése új utazási lehetőségeket kínál. A hagyományos látnivalókon túl Kenya ma már szélesebb érdeklődési körök célpontjaként pozicionálja magát, a kulturális turizmustól a kalandtevékenységekig. A kenyai turisztikai tisztviselők és az indiai utazási társaságok közötti együttműködés várhatóan elérhetőbbé és vonzóbbá teszi a kenyai utazást az utazók szélesebb demográfiai csoportja számára.

Fényes jövő a Kenya-India idegenforgalmi kapcsolatok számára

Kenya stratégiája, hogy az indiai piacra összpontosít, és a szafarikon és strandokon túlmutató terjeszkedésre helyezi a hangsúlyt, jelentős növekedést ígér az idegenforgalmi szektorban. Az indiai utazási irodák pozitív visszajelzései és a folyamatban lévő promóciós kampányok kombinációja várhatóan a látogatók számának folyamatos növekedéséhez vezet. Ez az elmozdulás nemcsak a kenyai idegenforgalmi ágazat hasznára válik, hanem hozzájárul az utazások globális terjeszkedéséhez is, így Kenya egyre fontosabb szereplővé válik a globális turisztikai környezetben.

Oszd meg:

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Kapcsolódó hozzászólások

Megjegyzések:

Hagy egy Válaszol

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra. Kötelező kitölteni *

Válaszd ki a nyelved

PARTNERS

at-TTW

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Utazási híreket és frissítéseket szeretnék kapni a kereskedelmi eseményekről Travel And Tour World. olvastam Travel And Tour World'sAz adatkezelésről.