Hétfő, február 3, 2025
Az első fázis Eurovíziós 2025 jegyértékesítés pillanat alatt elfogyott hét perc, megerősítve a a zeneturizmus iránti globális kereslet.
Házigazdaként Basel, Svájc, várhatóan 69. alkalommal kerül sor a világ legnagyobb zenei versenyére 60,000 résztvevők, ahol a rajongók azért küzdenek, hogy részesei lehessenek az eseménynek.
Az első tétel 42,000 jegyek az elődöntők és nagydöntők -on került értékesítésre 10 óra helyi idő szerint és azonnal kijelentették, rajongók ezrei kerestek alternatív módokat az Eurovízió átélésére.
Svájci műsorszolgáltató SRG SSR, az esemény szervezője elárulta több mint 500,000 XNUMX fiók jegyelérésre regisztrálva, beleértve sok duplikált és bot fiókot.
Ilyen soha nem látott kereslet mellett megkezdődik a következő jegyértékesítés február 2025 várhatóan ugyanolyan versenyképes lesz.
Az Eurovízió gazdasági befolyása megegyezik Svájc's turisztikai és kulturális politikája.
Szerint Svájci turizmus (MySwitzerland.com) és a Svájci Gazdasági Államtitkárság (SECO), az Eurovízióhoz hasonló nagyszabású kulturális események jelentősen hozzájárulnak a helyi gazdaságokhoz.
A beáramló nemzetközi látogatók növeli szállodák, éttermek, közlekedési és szórakoztatóipar, megerősítve Bázel pozícióját, mint a vezető kulturális célpont.
A Svájci Szövetségi Kulturális Hivatal (BAK) hangsúlyozta az olyan események fontosságát, mint az Eurovízió Svájc kreatív iparágainak népszerűsítése és a a nemzetközi kulturális együttműködés erősítése.
Ez összhangban van az Európai Műsorszolgáltatók Uniójának (EBU) a támogatás iránti elkötelezettségével kulturális eszmecsere zenén keresztül.
A hatalmas jegykereslet miatt a szervezők bevezették “Arena Plus”, egy dedikált rajongói zóna közelében St. Jakobshalle, a 12,000-ülés a versenynek otthont adó helyszín.
Ez a rajongói zóna maximum 36,000 XNUMX XNUMX néző, amely lehetővé teszi a rajongók számára, hogy megtekinthessék az eseményt óriás képernyők miközben elmerülnek az eurovíziós légkörben.
A bázeli helyi hatóságok, köztük Basel Tourismus (Basel.com), a látogatók számának növekedésére készülnek, a szállodák pedig már tapasztalják magas foglalási árak megelőzve a elődöntők május 13-án és 15-én és a nagydöntő május 17-én.
A gyors kiárusítás Eurovíziós 2025 jegyek tükrözi a globális trend a zeneturizmusban, ahová a rajongók kifejezetten nagy zenei eseményekre utaznak.
Az Eurovíziónak otthont adó városok tanúi egy gazdasági fellendülés kiadások miatt szállás, étkezés, közlekedés és a helyi látnivalók.
Ez a trend más globális fesztiválokat tükröz, mint például Coachella, Glastonbury és Tomorrowland, amelyek városokat alakítottak át kulturális turizmus gócpontjai.
Szerint Az ENSZ Turisztikai Világszervezete (UNWTO), zenei események egyre a a nemzetközi utazások fő mozgatórugója, hozzájárulva a fenntartható turizmus növekedéséhez.
Az idei Eurovíziós Dalfesztivál fog megjelenni 37 versengő ország, És Montenegró visszatér két év kihagyás után és Moldova kivonul költségvetési korlátok miatt.
Oroszország továbbra is betiltva marad a versenyből, míg Izrael részvétele továbbra is bizonytalan a politikai feszültségek miatt.
Aktivitáskövető közeledik az utolsó jegyértékesítési szakasz, a várakozás minden idők csúcsán van.
A részvételre vágyó rajongóknak követniük kell a hivatalos frissítéseket SRG SSR és Eurovision.tv a következő alkalomra, hogy helyet biztosítson a címen Bázel év legnagyobb zenei eseménye.
Címkék: Arena Plus, Basel, Bázeli zenei turizmus, Bázeli turizmus, Bázeli utazás, Coachella, Kulturális célpont, kulturális turizmus, Európai Műsorszolgáltatók Uniója (EBU), Eurovízió 2025, Eurovíziós 2025 jegyek, Eurovíziós gazdaság, Eurovíziós rajongói zónák, Eurovíziós jegyértékesítés, Glastonbury, globális fesztiválok, Nemzetközi utazás, Montenegró, zenei turizmus, zenei turizmus növekedése, St. Jakobshalle, Svájci Gazdasági Államtitkárság (SECO), Svájc, Svájc események, Svájc turizmusa, Az ENSZ Turisztikai Világszervezete (UNWTO)
Február, 7, 2025
Február, 7, 2025
Február, 7, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Megjegyzések: