TTW
TTW

Az Emirates Airlines kiterjeszti társadalmi hatását azáltal, hogy az első osztályú szemmaszkokat olyan képzési és szenzoros programokhoz alkalmazza, amelyek támogatják a látássérült egyéneket az Egyesült Királyságban

Kedd, február 4, 2025

Emirates Airlines továbbra is vezető szerepet tölt be az akadálymentesítés és a társadalmi felelősségvállalás terén egy értelmes kezdeményezéssel, amelynek célja a repülés közbeni anyagok újrahasznosítása, miközben támogatja a látássérült közösségeket. A légitársaság a közelmúltban több mint 12,000 XNUMX prémium első osztályú szemmaszkot adományozott különféle szenzoros szolgálatoknak, vakok iskoláinak és látástámogató központoknak szerte az Egyesült Királyságban. Ez az erőfeszítés rávilágít az Emirates elkötelezettségére az inkluzivitás és a fenntarthatóság iránt.

Egy egyszerű ötlet átalakítása országos hatással

Az adományozás ötlete 2024 szeptemberében merült fel, amikor Tracy Pearce, az edinburghi Királyi Vakok Iskola tájékoztató tanára lehetőséget látott a látássérült tanulókkal foglalkozó oktatók képzésének javítására. Felismerte, hogy az Emirates szemmaszkot biztosít első osztályú utasai számára a hosszú távú járatokon, ezért Tracy kéréssel fordult a légitársasághoz. Elmagyarázta, hogyan használhatók ezek a maszkok a szakmai tréningeken, segítve az oktatókat abban, hogy megértsék azokat a kihívásokat, amelyekkel a látássérült egyének szembesülnek azáltal, hogy látás nélkül tapasztalják meg a mindennapi tevékenységeket.

A kezdeményezéstől ihletett Emirates PR és CSR csapatai nem csak teljesítették Tracy kérését, hanem arra is bátorították, hogy terjessze ki a lehetőséget szélesebb hálózatára. Napokon belül több mint 80 intézmény jelezte érdeklődését, ami 12,250 XNUMX szemmaszk kiosztásához vezetett az Egyesült Királyságban. A címzettek között voltak olyan szervezetek, mint a Vakvezető Kutyák Egyesülete, az Érzékszervi szolgáltatók és a Gyengénlátók Közösségi Iskolák.

A hozzáférhetőség bővítése: az Emirates inkluzív utazási szolgáltatásai

Az Emirates az inkluzivitás iránti elkötelezettsége túlmutat a jótékonysági adományokon. A légitársaság úttörő szerepet vállalt az akadálymentesítési szolgáltatások terén a látássérült utazók számára, és innovatív megoldásokat integrál az utazási élmény fokozása érdekében.

Be My Eyes Partnerség

Az Emirates lett az első légitársaság, amely integrálta a Legyél a szemem alkalmazást ügyfélszolgálati keretébe. Ez a vakok és gyengénlátók segítésére tervezett alkalmazás videohívásokon keresztül összeköti a felhasználókat képzett ügynökökkel. Az utasok az alkalmazás segítségével navigálhatnak a repülőtereken, azonosíthatják a beszállókapukat, vagy valós idejű segítséget kérhetnek utazás közben. Több mint nyolcmillió önkéntes támogatja a platformot, Legyél a szemem elősegíti a függetlenebb és magabiztosabb utazási élményt a látássérült ügyfelek számára.

„Ezek a szemfestékek felbecsülhetetlen értékű betekintést nyújtanak a látássérültek életének valóságába. Ezek kulcsfontosságú eszközt jelentenek képzéseinken, lehetővé téve a résztvevők számára, hogy saját bőrükön tapasztalják meg a látásvesztésben szenvedők előtt álló kihívásokat. Hálásak vagyunk az Emiratesnek a nagylelkű adományokért, amelyek jelentősen megváltoztatják azt a képességünket, hogy empátiával és szakértelemmel tanítsunk.” Tracy Pearce, a Sight Scotland tájékoztató tanára

Következő generációs fedélzeti szórakoztatás

Legújabb Airbus A350-es repülőgépén az Emirates fejlett felhasználói felületet vezetett be, amely a látássérült utasok számára készült. A légitársaságé jég A szórakoztató rendszer a következőket kínálja:

Ezek a fejlesztések biztosítják, hogy minden utas zökkenőmentes és lebilincselő szórakozásban részesüljön repülése során.

Elkötelezettség a digitális és repülőtéri akadálymentesítés mellett

Az Emirates folyamatosan fejleszti digitális platformjainak hozzáférhetőségét, beleértve az Emirates.com webhelyet is, amely betartja a Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0 AA-szintű irányelveit. Ez biztosítja, hogy a webhely navigálható legyen a különböző képességekkel rendelkező felhasználók számára, megkönnyítve a foglalást és az utazástervezést.

A nagy repülőtereken, köztük a Dubai International (DXB), a John F. Kennedy International (JFK) és a Los Angeles International (LAX) repülőtereken az Emirates kisegítő technológiákkal felszerelt önkiszolgáló kioszkokat vezetett be. Ezek a kioszkok jellemzői:

Azok számára, akiknek további támogatásra van szükségük, az Emirates találkozási és segítségnyújtási szolgáltatást kínál a bejelentkezéstől a beszállásig, valamint repülés közbeni biztonsági eligazításokat a vak vagy gyengénlátó utazók számára.

Vakvezető kutyák és szolgálati állatok

Az Emirates vakvezető kutyákat is szívesen lát a fedélzeten, így ingyenesen utazhatnak. Egyes útvonalakon szolgálati kutyák kísérhetik az utasokat az utastérben. Az ügyfeleket arra biztatjuk, hogy legalább 48 órával korábban tájékoztassák a légitársaságot a megfelelő intézkedések megtétele érdekében.

Jövőkép egy befogadó jövőről

Az átgondolt adományok, a legmodernebb technológia és az akadálymentesítés iránti elkötelezettség révén az Emirates továbbra is áttöri a fogyatékkal élő utazók előtt álló akadályokat. A fenntarthatóság és az inkluzivitás ötvözésével a légitársaság új mércét állít fel a légiközlekedési ágazatban, biztosítva, hogy minden utas, igényeitől függetlenül, világszínvonalú utazást éljen át.

Oszd meg:

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Kapcsolódó hozzászólások

Megjegyzések:

Hagy egy Válaszol

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra. Kötelező kitölteni *

Válaszd ki a nyelved

PARTNERS

at-TTW

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Utazási híreket és frissítéseket szeretnék kapni a kereskedelmi eseményekről Travel And Tour World. olvastam Travel And Tour World'sAz adatkezelésről.