Csütörtök, január 30, 2025
A Karibi Turisztikai Szervezet (CTO) megerősítette a stratégiai partnerségek, az innováció és a fenntartható turizmus iránti igényt, hogy fenntartsák a régió versenyképességét a globális piacon. Ez volt a központi témája 2025 Virgin-szigetek turisztikai csúcstalálkozója, Ahol CTO főtitkár és vezérigazgató Dona Regis-Prosper sürgette a régió turisztikai vezetőit túllépni a természetes szépségre való hagyatkozáson és ehelyett ölelni előremutató politikák és együttműködési erőfeszítések.
Az esemény házigazdája a Brit Virgin-szigetek Idegenforgalmi, Kulturális és Fenntartható Fejlődési Minisztériuma, a. \ t Brit Virgin-szigetek Idegenforgalmi Közössége és a Brit Virgin-szigeteki Yachting, Hotel és Tourism Association (BVIYHTA), összehozta több mint 300 turizmusban érdekelt fél.
Vitaindító beszédében Regis-Prosper ambiciózus jövőképet vázolt fel a rugalmas, innováció-vezérelt és együttműködő karibi turisztikai ágazathangsúlyozva, hogy a megbeszéléseknek konkrét cselekvéseket kell eredményezniük, nem csupán párbeszédet.
Regis-Prosper alapvető kérdést tett fel a résztvevőknek: "Elég a szépségünk ahhoz, hogy garantálja a jövőnket?" Bár elismerte, hogy a Karib-térség természeti vonzereje tagadhatatlan, ezt hangsúlyozta strukturáltabb és fenntarthatóbb megközelítés elengedhetetlen a régió idegenforgalmi jövőjének biztosításához.
Kiemelte, hogy ahogy a globális utazási trendek fejlődnek, a A Karib-térségnek rugalmas célpontból helyreállító célponttá kell válnia-azt aktívan hasznosítja környezetét, gazdaságát és közösségeit.
Regis-Prosper bemutatkozott A CTO újragondolt terve, amelyet később mutatnak be 2025, amely öt kulcsfontosságú pillérre összpontosít:
Ezen pillérek integrálásával a Karib-térség célja, hogy megszilárdítsa pozícióját a világ egyik vezető turisztikai célpontjaként.
A csúcstalálkozó kulcsfontosságú eleme a a köz- és a magánszektor közötti partnerségek a karibi turizmus jövőjének alakításában. Regis-Prosper hangsúlyozta az iparágak közötti együttműködés kulcsfontosságú a hosszú távú siker biztosításához.
A CTO jelenleg a 25 tagországból és 65 magánszektorbeli partnerből álló hálózat, beleértve a légitársaságokat, tengerjáró társaságokat, utazási irodákat és marketingcégeket. Ez a növekvő hálózat megkönnyíti közös erőfeszítések a fenntartható infrastruktúra javítására, a környezetbarát technológiák bevezetésére és a hulladékgazdálkodás javítására a régióban.
Regis-Prosper beszédében kiemelte azt is a helyi közösségek szerepe a Karib-térség turisztikai identitásának kialakításában. Ezt hangsúlyozta lakosokat be kell vonni a döntéshozatali folyamatba, mivel azok a a régió kultúrájának, környezetének és gazdaságának gondnokai.
A turizmus továbbra is a karibi térség egyike legnagyobb gazdasági mozgatórugóiRegis-Prosper pedig ezt hangsúlyozta a régió munkaerőbe történő befektetés elengedhetetlen a folyamatos növekedéshez.
Kiemelte a műszaki igazgatókat 192 képzés, amelyet a Caribbean Hotel and Tourism Association (CHTA), a szervezet munkaerő-fejlesztés iránti elkötelezettségének bizonyítékaként. Ezek a programok a készségek széles skáláját fedik le vendéglátás menedzsment a digitális turisztikai marketingig, biztosítva, hogy az iparág szakemberei fel legyenek szerelve a fejlődő utazási környezetre.
Ezenkívül a CTO bemutatta turizmus-központú e-könyvek és online tanulási platformok nevelésére tervezték általános és középiskolás diákok az iparágban lehetséges karrierlehetőségekről.
Regis-Prosper is biztosított a a CTO 2025-ös képzési naptárának előnézete, jelezve a szervezet azon szándékát tovább erősíti a turisztikai foglalkoztatási lehetőségeket a régióban.
A csúcstalálkozó betekintést nyújtott a a karibi utazás jövőjét meghatározó kulcstrendek, amelyek várhatóan befolyásolják a regionális turisztikai stratégiákat:
Regis-Prosper hangsúlyozta, hogy a A karibi térségnek egységes erőként kell működnie, nem pedig versengő célpontként. Által az együttműködést, nem pedig a rivalizálást, a régió képes a globális utazók nagyobb hányadát vonzza, miközben biztosítja a hosszú távú fenntarthatóságot.
Bátorította a turizmus vezetőit, hogy működjenek együtt a fejlesztésben közös marketingkampányok, határokon átnyúló utazási kezdeményezések és közös iparági szabványok hogy emelje a Karib-térség hírnevét világszerte.
A csúcstalálkozó végén nyilvánvaló volt, hogy a A karibi turizmus jövőjét nem pusztán természeti szépsége határozza meg. A régió hosszú távú sikere azon múlik mennyire alkalmazkodik a változó utazói elvárásokhoz, fektet be a munkaerő fejlesztésébe, és támogatja a stratégiai szövetségeket.
Címkék: AdventureTravel, barbados, Barbados turizmus, Brit Virgin-szigetek, caribbean, Karib-térség turizmusa, ökoturizmus, GlobalTravel, Észak Amerika, Észak-Amerika turizmus, stratégia, Fenntartható turizmus, Idegenforgalom, TurizmusGrowth, Utazás, Virgin-szigetek
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Február, február 6, 2025
Megjegyzések: