TTW
TTW

A Virgin-szigetek turisztikai csúcstalálkozója kiemeli a CTO ötpilléres stratégiáját a turizmus növekedésére és ellenálló képességére

Csütörtök, január 30, 2025

A Karibi Turisztikai Szervezet (CTO) megerősítette a stratégiai partnerségek, az innováció és a fenntartható turizmus iránti igényt, hogy fenntartsák a régió versenyképességét a globális piacon. Ez volt a központi témája 2025 Virgin-szigetek turisztikai csúcstalálkozója, Ahol CTO főtitkár és vezérigazgató Dona Regis-Prosper sürgette a régió turisztikai vezetőit túllépni a természetes szépségre való hagyatkozáson és ehelyett ölelni előremutató politikák és együttműködési erőfeszítések.

Az esemény házigazdája a Brit Virgin-szigetek Idegenforgalmi, Kulturális és Fenntartható Fejlődési Minisztériuma, a. \ t Brit Virgin-szigetek Idegenforgalmi Közössége és a Brit Virgin-szigeteki Yachting, Hotel és Tourism Association (BVIYHTA), összehozta több mint 300 turizmusban érdekelt fél.

Vitaindító beszédében Regis-Prosper ambiciózus jövőképet vázolt fel a rugalmas, innováció-vezérelt és együttműködő karibi turisztikai ágazathangsúlyozva, hogy a megbeszéléseknek konkrét cselekvéseket kell eredményezniük, nem csupán párbeszédet.

Több, mint természetes szépség

Regis-Prosper alapvető kérdést tett fel a résztvevőknek: "Elég a szépségünk ahhoz, hogy garantálja a jövőnket?" Bár elismerte, hogy a Karib-térség természeti vonzereje tagadhatatlan, ezt hangsúlyozta strukturáltabb és fenntarthatóbb megközelítés elengedhetetlen a régió idegenforgalmi jövőjének biztosításához.

Kiemelte, hogy ahogy a globális utazási trendek fejlődnek, a A Karib-térségnek rugalmas célpontból helyreállító célponttá kell válnia-azt aktívan hasznosítja környezetét, gazdaságát és közösségeit.

A fenntartható karibi turizmus öt pillére

Regis-Prosper bemutatkozott A CTO újragondolt terve, amelyet később mutatnak be 2025, amely öt kulcsfontosságú pillérre összpontosít:

Ezen pillérek integrálásával a Karib-térség célja, hogy megszilárdítsa pozícióját a világ egyik vezető turisztikai célpontjaként.

A stratégiai partnerségek ereje

A csúcstalálkozó kulcsfontosságú eleme a a köz- és a magánszektor közötti partnerségek a karibi turizmus jövőjének alakításában. Regis-Prosper hangsúlyozta az iparágak közötti együttműködés kulcsfontosságú a hosszú távú siker biztosításához.

A CTO jelenleg a 25 tagországból és 65 magánszektorbeli partnerből álló hálózat, beleértve a légitársaságokat, tengerjáró társaságokat, utazási irodákat és marketingcégeket. Ez a növekvő hálózat megkönnyíti közös erőfeszítések a fenntartható infrastruktúra javítására, a környezetbarát technológiák bevezetésére és a hulladékgazdálkodás javítására a régióban.

Regis-Prosper beszédében kiemelte azt is a helyi közösségek szerepe a Karib-térség turisztikai identitásának kialakításában. Ezt hangsúlyozta lakosokat be kell vonni a döntéshozatali folyamatba, mivel azok a a régió kultúrájának, környezetének és gazdaságának gondnokai.

Képzett munkaerő fejlesztése a jövő számára

A turizmus továbbra is a karibi térség egyike legnagyobb gazdasági mozgatórugóiRegis-Prosper pedig ezt hangsúlyozta a régió munkaerőbe történő befektetés elengedhetetlen a folyamatos növekedéshez.

Kiemelte a műszaki igazgatókat 192 képzés, amelyet a Caribbean Hotel and Tourism Association (CHTA), a szervezet munkaerő-fejlesztés iránti elkötelezettségének bizonyítékaként. Ezek a programok a készségek széles skáláját fedik le vendéglátás menedzsment a digitális turisztikai marketingig, biztosítva, hogy az iparág szakemberei fel legyenek szerelve a fejlődő utazási környezetre.

Ezenkívül a CTO bemutatta turizmus-központú e-könyvek és online tanulási platformok nevelésére tervezték általános és középiskolás diákok az iparágban lehetséges karrierlehetőségekről.

Regis-Prosper is biztosított a a CTO 2025-ös képzési naptárának előnézete, jelezve a szervezet azon szándékát tovább erősíti a turisztikai foglalkoztatási lehetőségeket a régióban.

A karibi turizmust befolyásoló legfontosabb globális trendek

A csúcstalálkozó betekintést nyújtott a a karibi utazás jövőjét meghatározó kulcstrendek, amelyek várhatóan befolyásolják a regionális turisztikai stratégiákat:

A regionális egység szükségessége a karibi turizmusban

Regis-Prosper hangsúlyozta, hogy a A karibi térségnek egységes erőként kell működnie, nem pedig versengő célpontként. Által az együttműködést, nem pedig a rivalizálást, a régió képes a globális utazók nagyobb hányadát vonzza, miközben biztosítja a hosszú távú fenntarthatóságot.

Bátorította a turizmus vezetőit, hogy működjenek együtt a fejlesztésben közös marketingkampányok, határokon átnyúló utazási kezdeményezések és közös iparági szabványok hogy emelje a Karib-térség hírnevét világszerte.

A jövőképre, stratégiára és cselekvésre épülő jövő

A csúcstalálkozó végén nyilvánvaló volt, hogy a A karibi turizmus jövőjét nem pusztán természeti szépsége határozza meg. A régió hosszú távú sikere azon múlik mennyire alkalmazkodik a változó utazói elvárásokhoz, fektet be a munkaerő fejlesztésébe, és támogatja a stratégiai szövetségeket.

Oszd meg:

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Kapcsolódó hozzászólások

Megjegyzések:

Hagy egy Válaszol

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra. Kötelező kitölteni *

Válaszd ki a nyelved

PARTNERS

at-TTW

Iratkozzon fel hírleveleinkre

Utazási híreket és frissítéseket szeretnék kapni a kereskedelmi eseményekről Travel And Tour World. olvastam Travel And Tour World'sAz adatkezelésről.